WDW Creative Studio grundades år 2009 av Lisa Harrling och Jon Bergsman. Vi utvecklar varumärken inom livsstilssegmentet genom att addera emotionella värden som en metod för att skapa verkligt affärsvärde.
WDW Creative Studio grundades år 2009 av Lisa Harrling och Jon Bergsman. Vi utvecklar varumärken inom livsstilssegmentet genom att addera emotionella värden som en metod för att skapa verkligt affärsvärde.
Nu breddar vi ägandet i bolaget med fyra nya delägare, som alla redan är nyckelpersoner på byrån, för att säkerställa kontinuitet och fortsatt tillväxt. De nya delägarna för WDW är Camilla Heurlin, som även är kundansvarig projektledare, Hanna Nordström som är byråchef, Jon Andersson, ekonomichef, och Martina Öster, också kundansvarig projektledare.
”Att bredda ägandet är ett viktigt steg för oss för att säkerställa kontinuitet och tillväxt. Vi är redo att ta nästa steg i vår utveckling och ser fram emot att utforska nya möjligheter på den skandinaviska marknaden och att fortsätta leverera exceptionella resultat till våra kunder”, säger Jon Bergsman, grundare och vd på WDW Creative Studio.
”Vi fyra som kliver in i ägargruppen har alla länge varit en del av WDW. Vi har långa kundrelationer, och har varit med och byggt upp vad bolaget är och står för idag. Att vi nu ansluter till ägargruppen känns jättekul och ett naturligt steg för oss för att ta WDW till nästa nivå”, säger Hanna Nordström, byråchef och delägare på WDW Creative Studio.
Subscribe to our newsletter
Our philosophy is built on the idea that brands, products and services can grow and evolve by adding emotional values.